הסדר פשרה בתביעה ייצוגית כנגד חברת 'קווי חופשה'

25.12.2017

התביעה הייצוגית הוגשה על רקע הטענה כי החברה נהגה למכור כרטיסים לטיסות צ'רטר כאשר ידעה שהטיסות לא ייצאו במועדן המתוכנן, מבלי ליידע על כך את הלקוחות ■ השופטת שושנה אלמגור: "קיימת אפשרות סבירה שהנתבעת הטעתה את הלקוחות"

בהסכם פשרה שאושר על ידי ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, בתביעה ייצוגית שהוגשה על ידי משרדנו, הוסכם כי חברת התיירות 'קווי חופשה' תעניק הנחות והטבות ללקוחותיה בסך של 2 מיליון ש"ח. בתביעה נטען כי קווי חופשה נהגה למכור כרטיסים לטיסות שכר (צ'רטר) שהיא שיווקה, כאשר שעות ההמראה והנחיתה שהיא פירסמה היו בדויות, בעוד שהחברה ידעה מראש כי אותן טיסות כלל אינן מתוכננות להמריא בשעות שהיא פירסמה.

לקריאת הכתבה המלאה באתר גלובס

עשוי לעניין אותך גם:

מאמר מפי עטו של עו"ד רונן עדיני- "ומה עם עוגמת הנפש?"

מאמר מפי עטו של עו"ד רונן עדיני- "ומה עם עוגמת הנפש?"

עו"ד רונן עדיני התראיין לעיתון "גלובס" בנושא תובענות ייצוגיות בתחום התעופה

עו"ד רונן עדיני התראיין לעיתון "גלובס" בנושא תובענות ייצוגיות בתחום התעופה

עו"ד רונן עדיני התראיין לעיתון "גלובס" בנושא עבירת השימוש במידע פנים, בעיקר על ידי אנשי פנים "חיצוניים"

עו"ד רונן עדיני התראיין לעיתון "גלובס" בנושא עבירת השימוש במידע פנים, בעיקר על ידי אנשי פנים "חיצוניים"