הסכם פשרה בייצוגית: ויזה כ.א.ל תחזיר כ-1.5 מיליון שקל
ללקוחותיה (פסקדין 12.9.16)

בתביעה הייצוגית שהוגשה נגד ויזה כ.א.ל ב-2012 נטען כי החברה גובה מלקוחותיה "עמלת המרת מטבע" על עסקאות שהם מבצעים בחו"ל, אך כשהעסקה מבוטלת היא לא מזכה את הלקוח בסכום העמלה. בעקבות ההסכם שהושג החברה תבצע שינויים טכנולוגיים במערכותיה

בתביעה ייצוגית שהתנהלה בארבע השנים האחרונות בבית המשפט המחוזי בתל אביב נטען כי ויזה כ.א.ל גובה מלקוחותיה "עמלת המרת מטבע" על עסקאות שהם מבצעים בחו"ל, אך כשהלקוח מבטל את העסקה ומחזיר את המוצר לבית העסק – היא לא מזכה אותו בסכום העמלה.