בקשה לאישור ייצוגית נגד אל על: אין לה די טייסים והנוסעים נפגעים
(כלכליסט 8.8.16)

נוסע שרכש כרטיס טיסה ועוכב משך שעות ארוכות, טוען כי על החברה לפצות את לקוחותיה שבשל ביטולי טיסות ועיכובים הם "מאבדים ימי עבודה וימי חופשה, ונגרמים להם עגמת נפש, הוצאות כספיות, שיבוש תוכניות, תסכול ומפח נפש".

אל על מוכרת כרטיסי טיסה למרות שאין לה די טייסים וקברניטים לבצע את הטיסות דבר הגורם לביטולים ולעיכובים, כך נטען בבקשה לאישור בקשה ייצוגית נגד חברת התעופה שהוגשה השבוע לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד נרי ירקוני ומשרד עוה"ד לשם-קיפרמן ובאמצעות עו"ד רונן עדיני, כמו גם משרד עוה"ד אשר רוטבאום, טוען נוסע שרכש כרטיס טיסה ועוכב משך שעות ארוכות, כי על החברה לפצות את לקוחותיה "בגין פרקטיקה מסחרית פסולה" שבה היא נוגעת.

לקריאת הכתבה המלאה באתר כלכליסט